piątek, 10 października 2014

Zapowiedź rozdziału 4 (II seria)

- To, co mi miałaś pokazać? – Zapytała Lola, kiedy obie miały przerwę w pracy. Sutton jak tylko zobaczyła przyjaciółkę oświadczyła, że ma dla niej coś naprawdę ciekawego. Właściwie to przez cały dzień zachowywała się dość dziwnie, więc to musiało być coś naprawdę ekstra. – Mówiłaś o tym rano?

- A tak, jak w ogóle mogłam zapomnieć – zaśmiała się, grzebiąc w torebce. Po chwili wyciągnęła z niej zdjęcie przyklejone na białą kartkę, które ktoś wcześniej wyraźnie zniszczył. – Patrz!

- Kto to?

- Do końca nie wiem – odpowiedziała szczerze. – Znalazłam to zdjęcie w koszu…

- Grzebałaś w śmieciach?

- Nie przerywaj mi – mruknęła. – Tak, grzebałam w śmieciach, ale to nie ważne. Znalazłam to zdjęcie w domu moich rodziców.

- Dobraa. Ale kto to?

- No właśnie nie wiem, ale nie uważasz, że ona jest do kogoś podobna? Na przykład do Liama?

- Pokaż mi to zdjęcie – mruknęła, dokładnie przyglądając się fotografii. – Może i masz rację… Ej! A wiesz, do kogo jest jeszcze bardziej podobna?

- Do kogo?

- Do ciebie?

- Zwariowałaś?

- No ale sama zobacz – uśmiechnęła się. – A może to jest Mia?! O MÓJ BOŻE! SUTTON A JEŚLI TO TWOJE DZIECKO?

- Nawet tak nie mów – wydusiła cicho, ponownie siadając na krześle.

- No ale to by się zgadza…

- Lola! Błagam cię, nie kracz – przerwała jej.

- Dobra, dobra – mruknęła. – Ale mówię ci, powinnaś to sprawdzić. 

_______________________________________________
To tak na początek (jak zawsze ostatnio) PRZEPRASZAM! Nie było mnie tu prawie miesiąc, tak jak ostatnio, no ale tak wyszło ;/ To taki fragment 4 rozdziału, żeby zapewnić was (drogi anonimku :P), że ja to opowiadanie skończę, także nie martwcie się. Rozdziały mogą być dodawane rzadziej, ale szkoła i takie tam inne rzeczy i tak to jest... :)

A tak poza tym to Polacy są Mistrzami Świata (jakby ktoś jeszcze nie wiedział) w siatkówce :) 

Rozdział w całości postaram się dodać do poniedziałku! 

Do następnego;*

Czytasz = komentujesz!

PS: Słucham teraz Steal my girl. Co myślicie o nowej piosence? Ja wolę Fireproof :P 

8 komentarzy:

  1. Po tej zapowiedzi nie mogę doczekać się rozdziału :)
    Również uważam, że Fireproof jest troszkę lepsze :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś się nareszcie pojawiło! nie moge doczekac się rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to niecierpliwie czekam do poniedzialku pzdr Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na poniedziałek. Dziwnie potoczyła się ta cała sprawa, ale wiem że wyniknie z tego niezły rozdział. Mi osobiście bardziej podoba się Steal my girl, jest bardziej żywiołowe. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótka i konkretna... :)
    Dzięki wielkie i pozdrawiam. :)
    Czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie mogę doczekać się 4 rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nowy?!?!??!?!?!??!?!?

    OdpowiedzUsuń